niedziela, 8 marca 2015

Photo Shoot #2

         Miałam dodać wpis o książkach. No, ale niestety moja dobra koleżanka pokrzyżowała mi plany i "zaproponowała" zdjęcia.
        Ostatnio pewna osoba napisała, że odbiera mój blog pozytywnie, ale między innymi, w zdjęciach brakuje tego czegoś. Ja autorem zdjęć nie jestem, ale to właśnie moje ego cierpiało przez 2 minuty po przeczytaniu owego komentarza. Mimo wszystko, dobrze mieć świadomość swoich błędów już na początku, żeby jak najszybciej zacząć je niwelować, a później zlikwidować totalnie. Z resztą, z każdym razem wszystko wychodzi coraz lepiej. Dam na przykład moje zabawy w fotomodelkę. Jestem laikiem jeśli o to chodzi, ale to nie znaczy że nie mogę tego robić, prawda? Kiedy po raz pierwszy Patrycja robiła mi zdjęcia czułam się głupio i  wstydziłam się ruszać, teraz już nie zwracam na to uwagi. Co prawda nadal nie robię jakiś niesamowitych póz, a moja twarz wygląda tak samo na praktycznie każdym zdjęciu, jest jednak o wiele, wiele lepiej niż na początku.
         Zobaczcie pracę Patrycji i Adriana i powiedzcie co sądzicie :)









 Wiktoria

9 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia, spódniczka jest super :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nadal nie lubię pozować, robić min i się wyginać, dlatego idę po najmniejszej linii oporu - po prostu stoję przodem, profilem, tyłem :P i po krzyku :D też na początku strasznie się wstydziłam przy zdjęciach, do tej pory nadal się trochę krępuję, ale teraz zdjęcia robi mi narzeczony, więc nie ma tyle strachu ;)
    krytyka jest dobra, o ile nie przekracza pewnej granicy - jeśli ktoś zwraca ci na coś uwagę, to warto się nad tym zastanowić i popracować, ale jeśli są to po prostu brzydkie epitety, to szkoda czasu na czytanie.
    Pozdrawiam ciepło i dziękuję za obserwację! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się zdjęcia :-) Tylko może dodałabym troszkę delikatnego uśmiechu :-) Mam identyczną spódnicę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia ;)
    zapraszam do mnie --> http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj bardzo mi się podoba ta sesja, fajna stylizacja, super światło! :) Jasne, że to nie znaczy, że masz nie pozować, z każdym razem będzie coraz lepiej, ja też się na tym nie znam, ale sprawia mi to frajdę i to jest najważniejsze. A i uważam, że te zdjęcia mają właśnie to coś! :)
    http://robertakaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwujesz już?