sobota, 2 maja 2015

Co dalej?

    To pytanie nurtuje mnie od początku roku szkolnego. W końcu trzecia klasa gimnazjum. Spędzam ostatnie miesiące w tej znienawidzonej przeze mnie szkole. Tak, nie lubię gimnazjum. W momencie przekroczeniu progu tej szkoły, marzyłam o wyjściu z niej. No a teraz, kiedy moje dni są w tym miejscu policzone, nie wiem co dalej.
      W drugiej klasie byłam przekonana że pójdę do technikum. No ale w sumie po co? Chyba tylko po to żeby stracić rok, bo jestem pewna, że nie wykonywałabym zawodu który sobie obrałam na początku. W trzeciej klasie zaczęłam mieć spore wątpliwości co do szkoły. Zawsze marzyłam o pracy w policji. Dlatego chciałam też iść do LO policyjnego. Mogłabym iść jeszcze do zwykłego liceum, a później albo na AWF, albo na studia filmowe. No i bądź tu człowieku mądry. Która "droga" będzie tą właściwą?
      Wiecie co? Najgorsze jest wybieranie szkoły w wieku 16 lat. Niby nie dziecko, ale nie potrafi o sobie w stu procentach decydować i podjąć jednoznaczną decyzję. Ze mną jest jeszcze tak, że jak mam wybrać pomiędzy A i B, wybiorę A, a po jakimś czasie żałuję, że nie zdecydowałam się na B.
      Wydaje mi się jednak, że nie będę ryzykować z policją i zdecyduje się na zwyczajne LO...czasu zostało niewiele, ale spokojnie. Wszystko na luzie, bez spiny.
Zdjęcia jeszcze z dzisiaj. Robione przez moją kumpela. Uważam że wyszły całkiem przyzwoicie :)
Bluzka- Sinsay
Kurteczka jeansowa- stara, nie mam pojęcia skąd
Bluza- Szafa Mamy
Buty- Nike(butymarkowe.pl)
Bandana- lumpek 
Szalik- chiński 









17 komentarzy:

  1. No to szarych? :D ~~ Miły kolega z teatru ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No siemano ^^ Wątpię że mi się uda tam dostać ;/ Chyba na Deotyma pójdę...

      Usuń
    2. Ale próbuj! Polecam, jest świetnie :D

      Usuń
  2. Szarych nie polecam, najbardziej znienawidzona szkoła przez większość ludzi. Będziesz żałować pójścia tam bo jest pełno wrednych szmat które wyżej srają niż dupę mają. Każda udaję wielką paniusię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cholera, i kogo teraz się słuchać i komu zaufać :D

      Usuń
    2. Mówię z tego co widzę, i opieram to na zdaniu wielu ludzi. Jeżdżę tam wielokrotnie na zawody i nawet moi znajomi którzy chodzą tam do szkoły twierdzą, że żałują. Z tego co mi mówiono szkoła ta nie różni się niczym innych od innych liceum. Natomiast co do uczniów- z własnych obserwacji mogę powiedzieć, że dziewczyny tam zachowują się jak księżniczki. Obrabianie dupy to norma, większość to puszczalskie bogate lafiryndy... Co do kolesi? Łowcy dupeczek. I są to słowa ludzi którzy się tam uczą. Więc ja osobiście nie polecam. Ale wybór należy do Ciebie :)

      Usuń
    3. Nie wiem skąd taka opinia, podejrzewam pan/pani z Mickiewicza lub uraz spowodowany niedostaniem się ;) Ze swojego doświadczenia mogę powiedzieć, że ludzie jak wszędzie są różni ale zdecydowana większość na pozytyw :D

      Usuń
    4. Chyba mniejszość- nie, nie żadem Mickiewicz nic z tych rzeczy- również nigdy w życiu. Do Szarych nie startowałam nigdy i dzięki Bogu. Natomiast niestety mam często okazje bywać w tej szkolę i oglądanie tych zadufanych księżniczek jest po prostu bolesne.

      Usuń
    5. Ja bywam tam codziennie i jakoś nie widuje zbyt wielu tych, jak to ujęłaś księżniczek. Zresztą każdy dobiera towarzystwo pod siebie, skoro zauważasz tylko takie osobniki, no to to już sprawa idywidualna ;)

      Usuń
    6. Namieszaliście mi w głowie :o

      Usuń
    7. No widzisz skoro zauważam takie osobniki, oznacza to jedno- są one tam. I to nie tak mało. A tym bardziej ludzie z tej szkoły- moi znajomi- mówią to samo. A po tym, co piszesz, że takich osób jest niby mało, śmiem wnioskować, że jesteś miłym grzecznym chłopcem który siedzi pod klasą i nie zauważa co dzieję się wokół niego. Niestety towarzystwo w tej szkole nie należy to jednego z najlepszych.

      Usuń
    8. Z tym chłopcem, który siedzi pod klasą niestety akurat nie trafiłaś bo jestem bardzo towarzyskim typem człowieka ;) Powiedz mi, w twojej szkole nie ma takich osobników? Takowi są wszędzie, co nie znaczy, że wszędzie jest źle. Nikt z moich znajomych nie żałuje swojego wyboru szkoły, więc nie wiem co jest powodem żalu twoich ;) Bo jeśli aż tak przeszkadzają im pojedyńcze przypadki "paniuś" to życzę im serdecznie powodzenia w dalszym życiu ;)

      Usuń
  3. A ja Ci doradzę z innej beczki. Po samym ogólniaku teoretycznie nic nie masz. Spróbuj iść do liceum policyjnego, jeżeli za 3 lata plany Ci się zmienią nie będzie za późno, bo program zapewne będzie ten sam co w zwykłym ogólniaku. Ta sama matura i te same wymagania dotyczące dostania się na studia. Przy wyborze szkoły nie kieruj się tym jacy tam chodzą ludzie, bo to chodzi o Ciebie i Twoją przyszłość. I uwierz mi najtrudniejszy wybór będziesz miała po szkole średniej... ja w wieku 19 lat wybrałam turystykę i wiem, że drugi raz bym tego nie zrobiła i absolutnie nikomu nie polecam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. idealne miejsce.. przydałoby mi się w tym momencie. narzutę i butki nosiłabym! chociaż cały zestaw jest fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne miejsce na zdjęcia, super wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz 100% rację, wybieranie szkoły w tym wieku to głupota. Ja właśnie kończę studia i wiem, że teraz wybrałabym trochę inaczej. Z pewnością jako jeden z kierunków wybrałabym anglistykę lub germanistykę. Koniec końców kończę studia i muszę douczać się do zagranicznego poziomu na lekcjach prywatnych, a tak miałabym to z głowy.

    Na Twoim miejscu wybrałabym normalne LO, a myśląc o wykształceniu, to szkoliłabym się na kogoś, kto może wykonywac swój zawód w dowolnym miejscu na ziemi, a nie musi być przywiązany do Polski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hej fajny masz styl! zapraszam do polubienia i obserwacji :) ja to juz robie :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwujesz już?