sobota, 24 stycznia 2015

Photo Shoot

        Wczoraj myśląc nad nowym postem wpadłam na kilka pomysłów. Jednak większość wymagałaby aparatu, którego na obecną chwilę nie posiadam. Zastanawiałam się też na recenzjami książek. Wszystko pięknie ładnie...ale z której strony to ugryźć? Muszę jeszcze trochę pogłówkować jak się za to wziąć. 
        Dzisiaj jednak zadzwoniła do mnie moja koleżanka i zaproponowała sesję zdjęciową. Ja oczywiście niegarnięta, w trakcie weekendowych porządków, a oni kilka chwil później pod domem. Dzięki Patrycji, po 15...no może 20 minutach, byłam gotowa.
        Oprócz mojej kumpeli zdjęcia robił mi też Adrian.


To zdjęcie podoba mi się najbardziej 

Seria zdjęć pt: "Panienka z okienka"







...ale czasami się zdarzy           



Tutaj miałam udawać przestraszoną, a wyszło jak wyszło.


Powiedzcie co sądzicie o zdjęciach :)


Wiktoria


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwujesz już?