wtorek, 23 czerwca 2015

To już?

     Już jutro zakończenie roku. Niepojęte jest dla mnie, jak szybko zleciał ten ostatni rok. Siedzę jeszcze na laptopie i zabieram się za oglądanie Sherlocka, bo po co się wyspać? Nie mam pojęcia w co się ubiorę, ale coś się wybierze ;) Wezmę aparat to zobaczycie co wymyśliłam z outfitem. Sama jestem ciekawa co mi jutro wpadnie do głowy. Świadectwo niestety bez paska, ale średnia jest dobra.
     Na dzień ojca, wysyłam mojego tatę z mamą do kina na Agentkę. Mam nadzieję że będzie się Im podobać. Jestem osobą, która nie tyle co nie lubi czułości, ale po prostu nie umie jej okazywać. Więc w każde urodziny czy święta, daje prezenty, bo jeśli chodzi o życzenia, to nie chcą wyjść mi z ust. Taką jestem dziwaczną osobą. 
      Co macie zaplanowane na wakacje? Ja idę do pracy na dwa miesiące, więc wakacji teoretycznie nie mam. Mój pobyt w Anglii tratuję jako "letnie ferie". W sumie to nie wiem czy praca przy słodyczach jest dla mnie odpowiednia. Jeżeli będę ciągle coś podjadać, to na koniec sierpnia będę o 5 kilo grubsza. Smutne, ale prawdziwe. Zapanować nad sobą jest trudno, a szczególnie jak kusi Cie słodkie :D 
    Zdjęcia robiła mi moja koleżanka. Jak na pierwszy raz poszło jej nieźle, nie? 


















WIktoria

1 komentarz:

Obserwujesz już?