piątek, 4 września 2015

Wakacyjna przerwa i powrót do szkoły

Ten wpis jeszcze mieszany(kilka tematów w jednym poście) ale kolejne będę pisała o jednej sprawie, którą będę miała ochotę Wam przekazać. 
Rozpoczęciu roku i moje nowe *supergwiazdy* za własne pieniądze! Oczywiście białe superstary, które na początku miały być białymi krótkimi forcami, ale była taka przecena...no grzech nie brać!!
Skończyły się wakacje, skończyła sie robota. Bywam w niej co jakiś czas, żeby odwiedzić dziewczyny. W sumie(mimo zapierdzielu) polubiłam, tę pracę.
Premiera filmu Sinister 2. Stwierdziłam, że muszę się wybrać. Poza kilkoma krzykami, spowodowanymi nagle wyskakującą na ekranie krzywą mordą, oceniam film 7/10. Jako horror(do najstraszniejszych nie należy), ale jako, nie wiem, może kryminał, albo coś w ten deseń, oceniam go na 9. Ciekawa fabuła, kilka zabawnych momentów i  dobra gra aktorska. Polecam.
Poszłam do liceum. Pierwszego dnia trzeba zrobić dobre wrażenie. Wiecie, miła i uśmiechnięta. Nowa klasa, ani jednej znajomej twarzy...mus to mus. Ale udało się. Dziewczyny super a chłopcy się jeszcze rozgadają. Na korytarzach, nie widzę różnicy pomiędzy klasą 1, 2 i 3! Wszyscy wyglądają na ten sam rocznik...no może prawie wszyscy 
Nie ukrywam, że matematyka i historia będą dla mnie wyzwaniem. Z korkami z matmy dam radę, a historia do wkuwania! Z fizyką też się raczej nie polubimy...Grupa na angielskim oczywiście będzie ta słabsza. Typowe. Trochę się boję, że za wysokie progi na moje nogi, ale kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana! Przyjęli mnie do tej szkoły, więc nie jestem taką ofiarą. 
Chętnie poczytam jak u Was, jest tu ktoś z rocznika 99? Jak nowa szkołą?

*kapelusz- Stradivarius
*Sukienka- H&M
*Buty- CCC





*Koszula-C&A
*Skórka- Diverse
*Spodnie- H&M
*Buty- Adidas Superstar
*Okulary- New Yorker
Zdjęcia robione były dosyć późno, więc super jakości nie ma. Mimo to mam nadzieję że są dobre ;)














WIktoria ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwujesz już?