poniedziałek, 9 lutego 2015

Trochę czasu na świeżym powietrzu

    Już dwa dni temu chciałam dodać wpis, ale bez zdjęć to nie to samo. Dlatego zaczekałam do dzisiaj i do wpisu dodam kilka fotek z telefonu.
     Umówiłyśmy się z kumpelą na długi spacer. Nie robimy tego często, a przecież niedługo wracamy do szkoły i na takie wypady nie będzie już czasu. Z resztą, dla własnego zdrowia i żeby mózg dotlenić można wyjść na godzinkę czy dwie, zamiast siedzieć przed komputerem.
     No a ogólnie to nie oszukujmy się, komu chce się ćwiczyć regularnie, albo biegać? Spacer chociaż w części może zastąpić ww aktywności. Na pewno nam się od tego nie pogorszy. Muszę też Wam powiedzieć, że chyba zacznę chodzić tak częściej, jest to naprawdę przyjemniejsze od biegania. Oczywiście dla mnie. Bez wielkiego zmęczenia można spalić trochę kalorii. A szczególnie teraz kiedy jestem po 5 miesiącach od zabiegu na kolano i moja kondycja jest w marnej formie, muszę powoli wracać do siebie. W zawodzie jaki chcę kiedyś wykonywać kondycja jest niezmiernie potrzebna.
      A Wy, jaki preferujecie rodzaj aktywności fizycznej? A może wolicie biernie spędzać czas wolny?

Mam teraz dla Was kilka zdjęć. Wiem że nie są one najlepsze w jakości jak i wykonaniu, ale wybaczcie. Na pewno się poprawię ;)





   Myślałam że już nie potrafię tak zrobić, 
ale nie jest ze mną aż tak źle 


Robiłam gwiazdę po raz pierwszy od wakacji.


Morze po raz kolejny postanowiło zabrać nam plaże





WIktoria.

4 komentarze:

  1. Hahaha świetny gif , wysportowana jesteś ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko pozory. Te moje akrobacje przy drzewach zakończyły się kilkoma upadkami haha :)

      Usuń
  2. wow! gwiazda robi wrażenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze byłam leniem, ale narzeczony zmusza mnie do roweru i już nawet to polubiłam :) 3x w tygodniu na godzinkę wychodzimy sobie pokręcić i jest super, nie myślę o tym jak o ćwiczeniach, tylko jak o relaksie, a przy okazji zwiedzamy różne miejsca, więc to też jest fajna alternatywa.

    OdpowiedzUsuń

Obserwujesz już?